Olen saanut viimeaikoina poikkeuksellisen paljon hyvää palautetta blogistani ja töistäni. Olen myös huomannut monien lisäävän blogini osoitetta omille sivuilleen. Lisäksi päivittäinen kävijämäärä on tuplaantunut parin kuukauden sisällä.

Jokseenkin hellyyttävää nähdä linkki omalle sivulle jonkin sellaisen ihmisen sivulta, jota arvostaa piirtäjänä ja öhkömönkiäisenä. Niinpä kaikkien näiden karvaisten tunteiden saattelemana piirsin nenusuun:

Halusin tietty kokkeilla ossaanko vielä varjostaa realistisemmin omasta päästä.

Hei ihmiset, nyt on minulla loma. En tule päivittämään blogia hetkeen.

Voitte kysyä minulta tämän viikon ihan mitä tahansa kikkarakarvaisia asioita joita mieleen tulee ja mie vastailen sitten loman jälkeen.

Tehhäänpä näin.